Czytelnicze podsumowanie wakacji

  Mimo, iż mam przed sobą jeszcze dwa tygodnie wakacji (to studenckie życie ;p) postanowiłam podsumować dwa prawdziwie wakacyjne miesiące pod kątem tego, co udało mi się przeczytać. Lipiec okazał się rekordowym miesiącem w tym roku (jak do tej pory) jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek. Udało mi się pochłonąć 9 pozycji. Sierpień natomiast był miesiącem zastoju czytelniczego, rzadziej sięgałam po książki, a czas skupienia na lekturze nie przekraczał pół godziny za jednym podejściem. Pomimo tego udało mi się przeczytać 6 książek, co łącznie z lipcem daje wynik 15 książek. Na mojej wakacyjnej liście przeczytanych książek, znalazły się głównie pozycje z gatunku fantasy i młodzieżówki. Szczegółowe zestawienie wraz z moimi ocenami poniżej : 1. "Księga cmentarna" Neil Gaiman Ocena : 8,5/10 2. "Quidditch przez wieki" J. K. Rowling Ocena : 7/10 3. "This girl" Colleen Hoover Ocena : 7/10 4. "Pierwszy klucz " Pierdomenico

Czytelnicze podsumowanie października

  Mamy początek listopada, tak więc przyszła pora na czytelnicze podsumowanie października. W zeszłym miesiącu udało mi się przeczytać sześć książek, z czego jestem bardzo dumna. Nowy rok akademicki nie sprzyjał czytaniu dla przyjemności, dodatkowo na początku miesiąca miałam mały zastój czytelniczy, co spowodowało wolniejsze czytanie. Dlatego też wydaje mi się, że liczba sześciu książek w tym miesiącu, wcale nie jest taka mała. Z radością informuję również, że na dzień dzisiejszy mam przeczytane 48 książek w tym roku, więc do ukończenia "52 book challenge" zostały mi tylko cztery pozycje. Wracając do czytelniczego podsumowania - niżej przedstawiam listę książek przeczytanych przeze mnie w październiku. 

1. "November 9" Colleen Hoover


Ocena : 10/10

2. "Żniwiarz Pusta noc" Paulina Hendel


Ocena : 9/10

3. "Mały książę" Antoine de Saint-Exupery


Ocena : 7/10

4. "Szukając Kopciuszka" Colleen Hoover


Ocena : 9/10

5. "Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas


Ocena : 6,5/10

6. "Przeznaczenie Violet i Luke'a" Jessica Sorensen


Ocena : 9,5/10

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#15 Recenzja "Żniwiarza. Pusta Noc"

#11 Recenzja " Leku na śmierć"

#10 Recenzja "Confess"