Czytelnicze podsumowanie wakacji

  Mimo, iż mam przed sobą jeszcze dwa tygodnie wakacji (to studenckie życie ;p) postanowiłam podsumować dwa prawdziwie wakacyjne miesiące pod kątem tego, co udało mi się przeczytać. Lipiec okazał się rekordowym miesiącem w tym roku (jak do tej pory) jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek. Udało mi się pochłonąć 9 pozycji. Sierpień natomiast był miesiącem zastoju czytelniczego, rzadziej sięgałam po książki, a czas skupienia na lekturze nie przekraczał pół godziny za jednym podejściem. Pomimo tego udało mi się przeczytać 6 książek, co łącznie z lipcem daje wynik 15 książek. Na mojej wakacyjnej liście przeczytanych książek, znalazły się głównie pozycje z gatunku fantasy i młodzieżówki. Szczegółowe zestawienie wraz z moimi ocenami poniżej :

1. "Księga cmentarna" Neil Gaiman



Ocena : 8,5/10

2. "Quidditch przez wieki" J. K. Rowling



Ocena : 7/10

3. "This girl" Colleen Hoover




Ocena : 7/10

4. "Pierwszy klucz" Pierdomenico Baccalario





Ocena : 7,5/10

5. "Never never" Colleen Hoover



Ocena : 9,5/10

6. "Ukryte miasto" Pierdomenico Baccalario



Ocena : 8/10

7. "Without Merit" Colleen Hoover



Ocena : 6,5/10

8. "Zaklinacz ognia" Cinda W. Chima



Ocena : 8/10

9. "Mistrz piorunów" Pierdomenico Baccalario



Ocena : 7,5/10

10. "Nigdziebądż" Neil Gaiman



Ocena : 8,5/10

11. "Labirynt cienia" Pierdomenico Baccalario



Ocena : 7/10

12. "Drżenie" Maggie Stiefvater




Ocena : 8,5/10

13. "Niepokój" Maggie Stiefvater



Ocena : 7,5/10

14. "Ukojenie" Maggie Stiefvater



Ocena : 7/10

15. "Prawo Mojżesza" Amy Harmon



Ocena : 7/10

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#15 Recenzja "Żniwiarza. Pusta Noc"

#11 Recenzja " Leku na śmierć"

#10 Recenzja "Confess"