Czytelnicze podsumowanie wakacji

  Mimo, iż mam przed sobą jeszcze dwa tygodnie wakacji (to studenckie życie ;p) postanowiłam podsumować dwa prawdziwie wakacyjne miesiące pod kątem tego, co udało mi się przeczytać. Lipiec okazał się rekordowym miesiącem w tym roku (jak do tej pory) jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek. Udało mi się pochłonąć 9 pozycji. Sierpień natomiast był miesiącem zastoju czytelniczego, rzadziej sięgałam po książki, a czas skupienia na lekturze nie przekraczał pół godziny za jednym podejściem. Pomimo tego udało mi się przeczytać 6 książek, co łącznie z lipcem daje wynik 15 książek. Na mojej wakacyjnej liście przeczytanych książek, znalazły się głównie pozycje z gatunku fantasy i młodzieżówki. Szczegółowe zestawienie wraz z moimi ocenami poniżej : 1. "Księga cmentarna" Neil Gaiman Ocena : 8,5/10 2. "Quidditch przez wieki" J. K. Rowling Ocena : 7/10 3. "This girl" Colleen Hoover Ocena : 7/10 4. "Pierwszy klucz " Pierdomenico

Czytelnicze podsumowanie sierpnia

   Przychodzę dzisiaj do Was z czytelniczym podsumowaniem sierpnia. W drugim miesiącu wakacji udało mi się pobić wreszcie swój miesięczny rekord przeczytanych książek. I tak na mojej sierpniowej liście znalazło się osiem pozycji. Dla jednych ta liczba może być mała, jednak przy moim zwariowanym tempie życia, przeczytanie ośmiu książek w miesiąc jest nie lada wyczynem. 
  Jeśli jesteście ciekawi co znalazło się na liście, zapraszam niżej.

1. "Confess" Colleen Hoover



Ocena : 6,5/10

2. "Przypadki Callie i Kaydena" Jessica Sorensen


Ocena : 10/10!

3. "Seria Niefortunnych Zdarzeń. Krwiożerczy Karnawał" Lemony Snicket



Ocena : 8/10

4. " Ocalenie Callie i Kaydena" Jessica Sorensen




Ocena : 9/10

5. "Seria Niefortunnych Zdarzeń. Zjezdne Zbocze" Lemony Snicket



Ocena : 9/10

6. "Seria Niefortunnych Zdarzeń. Groźna Grota" Lemony Snicket



Ocena : 8,5/10

7. "Seria Niefortunnych Zdarzeń. Przedostatnia Pułapka" Lemony Snicket



Ocena : 9/10

8. "Seria Niefortunnych Zdarzeń. Koniec Końców" Lemony Snicket



Ocena : 8,5/10

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#15 Recenzja "Żniwiarza. Pusta Noc"

#11 Recenzja " Leku na śmierć"

#10 Recenzja "Confess"