Czytelnicze podsumowanie wakacji

  Mimo, iż mam przed sobą jeszcze dwa tygodnie wakacji (to studenckie życie ;p) postanowiłam podsumować dwa prawdziwie wakacyjne miesiące pod kątem tego, co udało mi się przeczytać. Lipiec okazał się rekordowym miesiącem w tym roku (jak do tej pory) jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek. Udało mi się pochłonąć 9 pozycji. Sierpień natomiast był miesiącem zastoju czytelniczego, rzadziej sięgałam po książki, a czas skupienia na lekturze nie przekraczał pół godziny za jednym podejściem. Pomimo tego udało mi się przeczytać 6 książek, co łącznie z lipcem daje wynik 15 książek. Na mojej wakacyjnej liście przeczytanych książek, znalazły się głównie pozycje z gatunku fantasy i młodzieżówki. Szczegółowe zestawienie wraz z moimi ocenami poniżej : 1. "Księga cmentarna" Neil Gaiman Ocena : 8,5/10 2. "Quidditch przez wieki" J. K. Rowling Ocena : 7/10 3. "This girl" Colleen Hoover Ocena : 7/10 4. "Pierwszy klucz " Pierdomenico

Wow! Założyłam bloga!

  Dalej nie wierzę, że to zrobiłam, ale tak - założyłam bloga. Może nie jest to jakiś super wyczyn, ale przy moim deficycie czasu będzie nielada wyzwaniem pojawiać się tutaj. Co mnie skłoniło żeby założyć tego bloga?
Po pierwsze zainspirowała mnie do tego koleżanka, która całkiem niedawno zapytała mnie "dlaczego czytasz?". Przyznam szczerze, że w pierwszej chwili nie wiedziałam, co powiedzieć i rzuciłam banalne : "bo kto czyta książki, żyje podwójnie". Jednak po powrocie do domu zaczęłam intensywnie nad tym myśleć i tak o to w mojej głowie pojawiła się myśl, aby założyć bloga, w którym tłumaczyłabym dlaczego wogóle czytam książki. Pierwsze wytłumaczenie pojawi się już wkrótce, cierpliwości ;) Drugi powód, dla którego założyłam bloga sięga czasów podstawówki, czyli okresu, w którym odkryłam swoje zamiłowanie do pisania. Wypracowania, opowiadania, strzeszczenia - mogłam pisać dużo i robiłam to chętnie. Blog ma być poniekąd reaktywacją moich zdolności i odświeżeniem tego dziwnego zamiłowania. Może za jakiś czas uda mi się wrócić do realizacji mojego wielkiego, niespełnionego marzenia, którym wkrótce się z Wami podzielę. Mam nadzieję, że spodoba Wam się u mnie i że prowadzenie bloga stanie się moim "zdrowym nawykiem", który będę stale pielęgnować. Trzymajcie za mnie kciuki #booksmaniacy! ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

#15 Recenzja "Żniwiarza. Pusta Noc"

#11 Recenzja " Leku na śmierć"

#10 Recenzja "Confess"